#14442
Sigrow_Teacher
Keymaster

    Έλενα μου εδω υπάρχει μια λεπτή γραμμή ανάμεσα στις ρουτίνες και τους κανόνες καθώς οι ρουτίνες αφορούν όπως λέει και η  βιβλιογραφία τη ροή του μαθήματος εδώ όταν αναφέρετεαι στο  συγύρισμα αναφέρεται γενικά όταν ένα παιδί χρησιμοποιήσει κάποια υλικά (γι αυτό υπάρχει και η διεευκρίνιση ότι αφορά νηπιαγωγούς) όπου οι μαθητές μπορεί να χρησιμοποιήσουν και υλικά  χωρίς απαραίτητα να είναι μέρος της διδασκαλίας αλλά σε μια από τις γωνιές της τάξης. Συνεπώς μιλούμε για ένα κανόνα ότι φυλάμε οτιδήποτε χρησιμοποιούμε.  Το ίδιο περίπου ισχύει και για την άλλη ενέργεια που δεν αποτελεί ενέργεια κατά τη ροή της διδασκαλίας (αποτελεί στο νηπιαγωγείο μια μορφή  προκαθορισμένης συμπεριοφοράς).

    Παραδείγματα Ρουτίνων

    Τι κάνουμε όταν ο/η δάσκαλος/α χρειάζεται την προσοχή μας;
    Τι κάνουμε όταν τελειώσουμε γρήγορα;
    Πώς διαμοιράζουμε τα υλικά; Πώς χειριζόμαστε τα υλικά που έχουμε στο θρανίο μας;
    Τι κάνουμε όταν κτυπήσει το κουδούνι;
    Πώς συμπεριφερόμαστε όταν έχει τον λόγο κάποιος συμμαθητής μας/κάποια συμμαθήτριά μας;
    Πώς (συν)εργαζόμαστε στις ομάδες μας;
    Τι κάνουμε όταν δεν καταλαβαίνουμε κάτι;/ Όταν έχουμε απορίες;
    Πώς συμπεριφερόμαστε όταν μπαίνει επισκέπτης /τρια στην τάξη μας;
    Τι κάνουμε όταν θέλουμε να ξύσουμε το μολύβι μας;
    Τι κάνουμε όταν θέλουμε να πάμε τουαλέτα;

    0
    Your Cart is empty!

    It looks like you haven't added any items to your cart yet.

    Browse Products
    error: Content is protected !!