0 of 2 Questions completed
Questions:
You have already completed the quiz before. Hence you can not start it again.
Quiz is loading…
You must sign in or sign up to start the quiz.
You must first complete the following:
0 of 2 Questions answered correctly
Your time:
Time has elapsed
You have reached 0 of 0 point(s), (0)
Earned Point(s): 0 of 0, (0)
0 Essay(s) Pending (Possible Point(s): 0)
Ο Γιώργος είναι ένας πολύ καλός εκπαιδευτικός. Έρχεται πάντοτε προετοιμασμένος και προγραμματισμένος, ενώ κατά τη διάρκεια της διδασκαλία του προσπαθεί να ενεργοποιεί όλους τους μαθητές του. Παρόλα αυτά έχει κάποιες δυσκολίες στο πρόβλημα της διαχείρισης της τάξης και έτσι κάλεσε μια συνάδελφο του να παρατηρήσει τη διδασκαλία του με στόχο να εντοπίσει κάποια λάθη ή αστοχίες που κάνει και θα μπορούσε να τις διορθώσει.
Μόλις μπήκαν στην τάξη 3-4 μαθητές είπαν στον κ. Γιώργο ότι το διάλειμμα παρουσιάζεται συστηματικά πρόβλημα με τα παιδιά της άλλης τάξης. Ο κ. Γιώργος τους είπε ότι θα τους καλέσει κάποια στιγμή μέσα στη μέρα στο γραφείο να το συζητήσουν. Το μάθημα άρχισε και κυλούσε ομαλά μέχρι την ώρα που ο Αντρέας ένας ζωηρός μαθητής άρχισε να κάνει θόρυβο με τη ρίγα του στο θρανίο του. «Αντρέα;» ακούστηκε δυνατά η φωνή του κ. Γιώργου. O θόρυβος σταμάτησε λίγο και μετά επανήλθε. «Μας στεναχωρείς όλους με τη συμπεριφορά σου και δεν μπορούμε να κάνουμε μάθημα» «Αν δεν σταματήσεις θα σε στείλω στον διευθυντή Αντρέα. Δεν θα το ξαναπώ». Το μάθημα συνεχίστηκε με τον Γιώργο να κινείται ανάμεσα στους μαθητές να συνεργάζεται και να επικοινωνεί μαζί τους. Μπράβο Άννα, Προχώρα πιο προσεκτικά Μυρτώ, Εδώ έχεις κάποια λαθάκια είμαι σίγουρος ότι μπορείς να τα εντοπίσεις. Σε κάποια στιγμή η Άννα Η Γεωργία κατά τη διάρκεια του μαθήματος ρωτούσε τον κ Γιώργο διευκρινιστικές ερωτήσεις χωρίς να παίρνει άδεια και άρχισαν οι συμμαθητές της άλλοι να απαντούν και άλλοι να την κοροϊδεύουν καθώς οι απαντήσεις στις ερωτήσεις της ήταν αυτονόητες. Ο κ Γιώργος γυρίζει στη Γεωργία και της λέει «Τι να σου πω βρε Γεωργία μια ζωή τα ίδια…» και οι συμμαθητές της ξέσπασαν στα γέλια. Το μάθημα συνεχίζεται με έλεγχο των εργασιών των μαθητών στην ολομέλεια της τάξης «Ωραία Αντώνη αν και θα μπορούσε να γίνει όπως μας το είπε η Ελένη», «Μαρίνο δεν περίμενα κάτι καλύτερο δεν προσηλώνεσαι αφού τα βραδιά αργείς να κοιμηθείς» «Κώστα πιστεύω ότι θα να το λύσεις πιο απλά με …. »
Ερώτηση Α:
Μελέτησε προσεκτικά το πιο πάνω σενάριο και εντόπισε 3 επικοινωνιακά ορθές συμπεριφορές Δικαιολόγησε την απάντησή σου
This response will be awarded full points automatically, but it can be reviewed and adjusted after submission.
Ο Γιώργος είναι ένας πολύ καλός εκπαιδευτικός. Έρχεται πάντοτε προετοιμασμένος και προγραμματισμένος, ενώ κατά τη διάρκεια της διδασκαλία του προσπαθεί να ενεργοποιεί όλους τους μαθητές του. Παρόλα αυτά έχει κάποιες δυσκολίες στο πρόβλημα της διαχείρισης της τάξης και έτσι κάλεσε μια συνάδελφο του να παρατηρήσει τη διδασκαλία του με στόχο να εντοπίσει κάποια λάθη ή αστοχίες που κάνει και θα μπορούσε να τις διορθώσει.
Μόλις μπήκαν στην τάξη 3-4 μαθητές είπαν στον κ. Γιώργο ότι το διάλειμμα παρουσιάζεται συστηματικά πρόβλημα με τα παιδιά της άλλης τάξης. Ο κ. Γιώργος τους είπε ότι θα τους καλέσει κάποια στιγμή μέσα στη μέρα στο γραφείο να το συζητήσουν. Το μάθημα άρχισε και κυλούσε ομαλά μέχρι την ώρα που ο Αντρέας ένας ζωηρός μαθητής άρχισε να κάνει θόρυβο με τη ρίγα του στο θρανίο του. «Αντρέα;» ακούστηκε δυνατά η φωνή του κ. Γιώργου. O θόρυβος σταμάτησε λίγο και μετά επανήλθε. «Μας στεναχωρείς όλους με τη συμπεριφορά σου και δεν μπορούμε να κάνουμε μάθημα» «Αν δεν σταματήσεις θα σε στείλω στον διευθυντή Αντρέα. Δεν θα το ξαναπώ». Το μάθημα συνεχίστηκε με τον Γιώργο να κινείται ανάμεσα στους μαθητές να συνεργάζεται και να επικοινωνεί μαζί τους. Μπράβο Άννα, Προχώρα πιο προσεκτικά Μυρτώ, Εδώ έχεις κάποια λαθάκια είμαι σίγουρος ότι μπορείς να τα εντοπίσεις. Σε κάποια στιγμή η Άννα Η Γεωργία κατά τη διάρκεια του μαθήματος ρωτούσε τον κ Γιώργο διευκρινιστικές ερωτήσεις χωρίς να παίρνει άδεια και άρχισαν οι συμμαθητές της άλλοι να απαντούν και άλλοι να την κοροϊδεύουν καθώς οι απαντήσεις στις ερωτήσεις της ήταν αυτονόητες. Ο κ Γιώργος γυρίζει στη Γεωργία και της λέει «Τι να σου πω βρε Γεωργία μια ζωή τα ίδια…» και οι συμμαθητές της ξέσπασαν στα γέλια. Το μάθημα συνεχίζεται με έλεγχο των εργασιών των μαθητών στην ολομέλεια της τάξης «Ωραία Αντώνη αν και θα μπορούσε να γίνει όπως μας το είπε η Ελένη», «Μαρίνο δεν περίμενα κάτι καλύτερο δεν προσηλώνεσαι αφού τα βραδιά αργείς να κοιμηθείς» «Κώστα πιστεύω ότι θα να το λύσεις πιο απλά με …. »
Ερώτηση Β :
Μελέτησε προσεκτικά το πιο πάνω σενάριο και εντόπισε 3 επικοινωνιακά λανθασμένες συμπεριφορές. Δικαιολόγησε την απάντησή σου.
This response will be awarded full points automatically, but it can be reviewed and adjusted after submission.