Προβολή 10 θεμάτων - 16 έως 25 (από 25 συνολικά)
    • Θέμα
    • Φωνές
    • Δημοσιεύσεις
    • Τελευταίο άρθρο
    • Παρουσιάσεις Καλησπέρα σας, Είμαι καινούρια στο μάθημα και θα ήθελα να με βοηθήσετε όσον αφορά τις παρουσιάσεις των μαθημάτων. θα ήθελα να τις τυπώνω για να μπορώ να τις διαβάζω καλύτερα. Μπορείτε να μας τις αποστέλλετε με εμαιλ; Ευχαριστώ πολύ!

      Ξεκίνησε από: Andria Nikolaou στο: Νεα Ελληνικά (Δημοτικής)

    • 1
    • 1
    • 9 μήνες πριν

      Andria Nikolaou

    • Μάθημα 8 – Άσκηση 6 Γεια σας. Δοκίμασα να κάνω την άσκηση 6 από το μάθημα 8 και όταν υπέβαλα τη λύση μου, δεν μου έβγαλε τη σωστή απάντηση. Μου έβγαλε ένα μήνυμα "Earned points 0. 1 Essay(s) Pending (Possible points:1). " Υπάρχει κάποιο τεχνικό θέμα με τη συγκεκριμένη άσκηση; Ευχαριστώ.

      Ξεκίνησε από: Κωνσταντίνος Κουρούγιαννης στο: Πληροφορική

    • 2
    • 3
    • 9 μήνες πριν

      Κωνσταντίνος Κουρούγιαννης

    • Πρόβλημα Δεν μου ανοιγει το 9ο μάθημα. Υπάρχει καποιος άλλος που αντιμετωπίζει το ίδιο πρόβλημα;  Βασικα δειχνει ότι δεν υπάρχει ουτε παρουσιαση ούτε ασκήσεις   Ευχαριστώ

      Ξεκίνησε από: Ελευθερία Ιεροδιακόνου στο: Νεα Ελληνικά (Δημοτικής)

    • 1
    • 1
    • 9 μήνες, 2 εβδομάδες πριν

      Ελευθερία Ιεροδιακόνου

    • Κεφάλαιο 3 Έχω μια απορία για το κεφάλαιο 3 και συγκεκριμένα για την Αισθητική της Τάξης. Έχω στο μυαλό μου το είδος τάξης στην Αφρική, η οποία δεν είναι καλαίσθητη, δεν είναι διακοσμημένη και δεν προσφέρει ποιοτικά ερεθίσματα στους μαθητές. Τα χρώματα δεν δημιουργούν ένα θετικό μαθησιακό περιβάλλον. Εντούτοις, οι μαθητές πάνε ενθουσιασμένοι στο σχολείο και γίνεται καλή δουλειά. Παίζει καταλητικό ρόλο η αισθητική της τάξης εν τέλει; Γιατί έχω μπερδευτεί. https://www.brookings.edu/articles/welcoming-two-new-initiatives-to-accelerate-quality-teaching-and-learning-in-africa/

      Ξεκίνησε από: Μαριάννα Χαραλάμπους στο: Δεξιότητες

    • 1
    • 1
    • 9 μήνες, 2 εβδομάδες πριν

      Μαριάννα Χαραλάμπους

    • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΔΟΜΗ – Β Καλημέρα σας. Κατ' αρχάς να σας συγχαρώ για το εξαιρετικό μάθημα που προσφέρετε και κατα δεύτερον να λύσω μια απορία μου. Στην άσκηση 6.3 στο κείμενο " Σπίτι με κήπον", όσον αφορά το επίσημο ύφος μπορούμε να αναφέρουμε τα πάθη φωνηέντων, τα υποκοριστικά και τη μη χρήση τους σε επίσημο λόγο; Επίσης υπάρχει κάποια σύνδεση με τη χρήση των παρενθέσεων (υπερβολική χρήση) με το επίσημο ή ανεπίσημο ύφος; Σας ευχαριστώ και πάλι συγχαρητήρια για την υπέροχη δουλειά σας

      Ξεκίνησε από: Κώστα Έλενα στο: Νεα Ελληνικά (Δημοτικής)

    • 2
    • 3
    • 10 μήνες πριν

      Κώστα Έλενα

    • Δεξιότητες Μάθημα 3 Μέρος Α Στο quiz η άσκηση Δ.3.10 έχει να βάλουμε ρουτίνες ή κανονας. Γιατί τα πιο κάτω είναι κανόνες και όχι ρουτινες; Τοποθετούμε τις ολοκληρωμενες εργασίες σε συγκεκριμένο χώρο. Στηρίζουμε τα υλικά που χρησιμοποίησα με μόλις τελειώσουμε μια δραστηριότητα. Σύμφωνα με την βιβλιογραφία ρουτίνες έχει να κάνει με την ροή μαθήματος, συγυρισμα... ενώ ο κανόνας κοινωνική συμπεριφορά.

      Ξεκίνησε από: Κώστα Έλενα στο: Δεξιότητες

    • 2
    • 3
    • 10 μήνες, 1 εβδομάδα πριν

      Κώστα Έλενα

Προβολή 10 θεμάτων - 16 έως 25 (από 25 συνολικά)
0
Your Cart is empty!

It looks like you haven't added any items to your cart yet.

Browse Products
error: Content is protected !!